מומחה שיווק דיגיטלי

שמי קותי נהרי,

מומחה שיווק דיגיטלי

מעל 20,000 שעות ניסיון והבטחה אחת פשוטה:
אם אני לא מביא לך כסף -אין לי זכות לקחת את שלך.

kuti nahari

שמי קותי נהרי,

מומחה שיווק דיגיטלי

מעל 20,000 שעות ניסיון והבטחה אחת פשוטה:
אם אני לא מביא לך כסף – אין לי זכות לקחת את שלך.

התחל להגדיל רווחים

הטכנולוגיות המתקדמות ביותר

ייעול כל שקל שיוצא מהתקציב. התאמת כל המערכות הרלוונטיות ללקוח.

ההישגים הטובים ביותר

אני רואה את עצמי כשותף של העסק ולכן הצלחתו המקסימלית היא הצלחתי.

התנאים הטובים ביותר

ממשיכים לחודש הבא - רק אם תהיו מרוצים מהתוצאות. מחירים הוגנים.

לקוחות שסומכים

כל צרכי השיווק הדיגיטלי במקום אחד

עיצוב באנרים

קמפיינים בגוגל אדס

קמפיינים בגוגל אדס, בניית אסטרטגיה, מחקר וניתוח שוק, הגדרת קהלי יעד, יתרונות יחסיים, הגדרת מסרים, קופי ויעדים.

קמפיינים ברשתות חברתיות

קמפיינים ממומנים בפייסבוק, אינסטגרם, טיקטוק, אאוטבריין, בינג וטוויטר.

עיצוב באנרים

אתרים ודפי נחיתה

אתרים ודפי נחיתה שההתרכזות בהם היא שיעור המרה. מרגע הקמת האתר/ דף הנחיתה, אני מבצע בו AB Tests לטובת שיפור הביצועים.

עיצוב באנרים

דו"חות מתקדמים

דו"חות מתקדמית ב Google Data Studio. דו"ח אחד שמסכם את כל הערוצים, מעודכן באופן מידי וניתן להכנס אליו בכל עת בשוטף.

עיצוב באנרים

עיצוב באנרים עם נראות שמושכת את קהל יעד וקופי קולע שגם מבהיר את המוצר/ שרות וגם מניע לפעולה.

אנליטיקס ואוטומציות

הטמעות איקומרס מתקדמות אם מדובר בחנות אונליין, וחיבור משפכים של Leads מכל מודעה וערוץ אל מערכת ה CRM כאשר מדובר ביעד של השגת פניות.

עיצוב באנרים

קידום אורגני

בנושא הקידום האורגני אני עובד עם שחף לוי, שהוא איש ה- SEO המוצלח ביותר שהכרתי ולכן בחרתי לעבוד עמו.

הפקת וידאו AI

יצירת תוכן מותאם אישית וחסכוני בתקציב. שילוב בין טקסט, ויז’ואל וקול ממוחשב שמייצר סרטון מקצועי ממוקד קהל יעד, שמספק תוצאות מדידות.

אימייל מרקטינג

הגדרת קהל היעד והמטרות העסקיות, עיצוב מסרים מותאמים, תוכן רלוונטי וקריאה לפעולה ברורה כדי למקסם מעורבות והמרות.

השאירו פרטים לקביעת שיחה!


    התקציב החודשי שלי לקמפיינים הוא:


    שיווק דיגיטלי

    רמרקטינג מותאם פעולות המבקרים באתר

    אין צורך לעשות רמרקטינג לכל מי שביקר באתר. חלק גדול מהקהל אינו רלוונטי, ובפרט זה שלא קיים שום אינטראקציה באתר. הדרך הנכונה היא לעשות רימרקטינג רק למי שהקליק על כפתור, צפה בסרטון, ראה יותר מ- 50% מהעמוד וכו', כיוון שזה הקהל שבאמת גילה עניין ושווה לנו להשקיע בו עוד מהתקציב.

    אבולוציה של מודעות

    עבור כל קבוצות מודעות (אוסף של קהלים בקמפייני השיווק הדיגיטלי) חשוב לשים כמה מודעות במבנה כזה שיהיו ניתנות להשוואה. המודעה שיחס ההקלקות מתוך הצפיות גבוה בה יותר, ממשיכה הלאה, וממשיכים לשנות כל פעם אלמנט אחר וכך היחס הזה גדל ללא הפסקה. ליחס ההקלקות מהצפיות יש משקל נוסף, והוא ציון האיכות שגוגל מעניקה. ככל שהציון הזה גבוה, כך העלות לקליק יורדת.

    המנעות ממילים לא רלוונטיות

    תכנון השיווק הדיגיטלי חייב להיות מכוון באופן כזה שיתייחס לדקויות, כך שלא נשלם על מילים שאינן בדיוק מה שמוכרים. לדוגמא, בחשבון ישן של אחד מלקוחותיי שמוכר מזגנים מרכזיים, 40% מתקציבו יצא על מילים כגון "תיקון מזגן מרכזי דגם X", "טכנאי מזגן מרכזי" וכדומה (בעוד שהוא עוסק במכירה ולא בתיקון).

    שינוי בדף הנחיתה עבור מילים ספציפיות

    ישנן מילות חיפוש שעבורן שווה ליצור שינוי כלשהו בדף אליו מודעתן מובילה, למשל התאמת כותרת הדף למילת החיפוש עצמה. בדרך זו הגולש מרגיש שהוא נמצא בדיוק במקום אליו רצה להגיע. חשוב לציין שבשביל הפעולה הזו אין צורך באמת לשנות את הדף, הכל נעשה באמצעות מערכת שמשתלבת עם הקמפיינים הממומנים.

    בגרף: הגדלתי את כמות העסקאות השבועית של אחד מלקוחותיי פי 3 בתוך 4 שבועות, תחת הוצאה שבועית זהה.

    בטבלה: לקוח מסוג Ecommerce שהגדלתי את הכנסותיו ב 30% כבר בחודש הראשון (פברואר 2019).

    איך להגדיל כמות לקוחות בלי להגדיל תקציב

    לוקחים את דף הנחיתה האורגינלי ויוצרים לו עוד 4 גירסאות (בהתאם לכמות האלמנטים שרוצים לבחון).

    בכל גירסה משנים אלמנט אחד בלבד (כותרת, תמונה, הצעה שיווקית, כפתור, צבע..) ומחלקים את הקהל ל- 5 הדפים.

    לאחר מספיק זמן אפשר לראות איזו גירסה הביאה את יחס ההמרה הגבוה ביותר ונשארים איתה.

    יחס המרה = מבקרים שהפכו ללקוחות / סך כל המבקרים.

    בניית אתר/ דף נחיתה ייעודי

    להפוך מבקרים ללקוחות

    מאפשר לראות מאיזו מילה הגיע אדם ספציפי שסגר עסקה

    מותאם לכל סוגי המכשירים (רספונסיבי)

    A/B Testing (ניסויים לשיפור ביצועי הדף)

    אנליטיקס למעקב וניתוח פעילות המבקרים

    ההבדל בין לכוון ל LEADS, לבין לכוון ל LEADS שהופכים ללקוחות

    אם מטרת השיווק הדיגיטלי היא להביא גולשים לאתר בכדי שימלאו בו טופס (LEAD), זו מטרת ביניים בלבד.

    מטרת העל היא להביא אנשים לאתר, שימלאו טופס, ושיהפכו אחר כך ללקוחות.

    לשם כך, המדד שמעניין אותנו הוא לא רק כמות ה- LEADS מקמפיין מסוים, אלא גם כמות העסקאות שהביא (CLIENTS).

    כיוון שהשלב בו ה- LEADS הופכים ללקוחות הוא שלב שמתבצע לא באינטרנט (OFFLINE), צריך לקבל כבר ברמת פרטי הטופס (הפרטים שמגיעים למייל שלנו כשמישהו השאיר את פרטיו באתר) את פרטי קמפיין הגוגל אדס, מילת המפתח, וכל מידע נוסף שיהיה נחוץ.

    ראה/י בתמונה בחצים הירוקים דוגמא למייל שהתקבל מטופס ש"יודע" ליישם דברים אלה.

    לראות באופן מדויק מאיזו מילה או קמפיין בגוגל אדס מגיעות שיחות טלפון

    התרחיש הוא שהגולש נחשף למודעה, הקליק והגיע לאתר, ואז חייג אל המספר שראה באתר. אותו תרחיש יכול להיות כשהגיע לאתר ממכשיר נייד, והקליק על מספר הטלפון להתקשרות.

    ישנן בשוק מספר מערכות למעקב שיחות, חלקן אינו מדויק. אם אין מעקב מדויק שמראה עבור כל שיחה מאיזה קמפיין הגיעה, אפשר להסיק שקמפיין מסויים לא טוב, בעוד שהוא זה שהביא את מרבית השיחות.

    אני עובד עם מערכת מתקדמת למעקב שיחות שמתממשקת עם מערכת גוגל אדס, ומאפשרת לראות שעת שיחה, משך שיחה, מספר טלפון של מתקשר, סטטוס (האם נענתה או לא) וקמפיין/ מודעה/ מילה ספציפיים שהביאו את השיחה. בנוסף, המערכת מאפשרת שליחת SMS עם תזכורת על שיחה שלא נענתה.

    שימוש בפרמטר GCLID של גוגל אדס

    החץ הירוק השלישי בתמונה מראה את הפרמטר שנקרא GCLID. פרמטר זה "מודבק" לגולש ברגע שהקליק על מודעה של גוגל אדס. בעזרת נתון זה אפשר להזין את כמות הלקוחות שהביא כל קמפיין, חזרה למערכת גוגל אדס.

    כשנדע עבור כל קמפיין, מה ההוצאה עליו ומה כמות הלקוחות שהביא, נוכל לבצע התאמות משכילות בחלוקת התקציב.

    יתרון נוסף של יכולת זו, הוא בכך שנקודת הפתיחה כאשר מתקשרים אל אותו לקוח פוטנציאלי, היא כזו בה אנו יודעים בדיוק מה חיפש כשהגיע אלינו לאתר, ומילא את הטופס.

    מומחה שיווק דיגיטלי

    התועלות שמביא חיבור ישיר של קוד איקומרס לשיווק הדיגיטלי

    שיפור יחס המרה Conversion Rate

    שיפור יחס ההמרה באתר (CRO) מתמקד בהפיכת יותר מבקרים ללקוחות בפועל.
    כדי ליישם את זה בפועל, מתחילים בהגדרת יעדים ברורים (טפסים, רכישות, שיחות).
    הכלים המרכזיים הם Google Analytics ו- GA4 למדידת התנהגות, ו-Hotjar/Clarity לניתוח חום והקלטות משתמשים.
    אני מיישם בדיקות AB Test עם Google Optimize ו- Optimizely שמאפשרות השוואה בין גרסאות דפי נחיתה.
    שיפור חוויית המשתמש (מהירות, מובייל, תוכן ברור) משפיע ישירות על יחס ההמרה.
    באמצעות ניתוח קבוע של דאטה ובניית השערות חדשות אני מביא לשיפור מתמשך.

    שימוש במערכת 'גוגל טאג מנג'ר' (GTM) לייעול ביצועי השיווק הדיגיטלי וכלל הערוצים.

    באמצעות ממשק זה, ניתן לשתול באתר קוד אשר משמש כמיכל להכלת כל קוד אחר (של גוגל אדס, של פייסבוק אדס, של אנליטיקס, הוטג'אר (HotJar) ועוד.

    בנוסף, אפשר לנהל מעקב אחר כל אירוע שמתרחש באתר, ולדעת מאיזה קמפיין הגיעה אותו אירוע.

    אירוע יכול להיות הקלקה על וידאו, גלילה של האתר מטה, הגדלת תמונה, דריכה בעמוד ספציפי וכל פעולה שכוללת הקלקה.

    פעולות אלה הן לא מטרת העל (כמו רכישה, התקשרות או מילוי טופס), אך הן מסייעות בהבנת איכות הקמפיינים, בשלב שמתרחש לפני שאנחנו משיגים מספיק DATA שהוא כן ברמת מטרות העל.

    בנושא קידום אורגני (SEO)

    לאחר שהקמפיינים בגוגל אדס מגיעים לרמת רווחיות גבוהה, ניתן להתחיל להשקיע גם בקידום האורגני.

    תחום ה- SEO הוא היחידי שאינני מבצע בעצמי, אלא משתף פעולה עם מי שאני רואה כאחד מאנשי הקידום האורגני הטובים בארץ.

    אודותיי

         שמי קותי נהרי,

    אני עוסק בשיווק דיגיטלי משנת 2013, ומ- 2018 עצמאי (עוסק מורשה).

    בוגר תואר ראשון בכלכלה וקולנוע דו-חוגי מאוניברסיטת ת"א, ובקרוב גם תואר שני במנהל עסקים (אותה אוניברסיטה).

    רוב לקוחותיי איתי כבר למעלה מ 6 שנים. אני עובד עם לקוחות שאני מאמין בהצלחת השירות/ מוצר שלהם.

    מזמין אתכם לשוחח עמי ואם ישנה התאמה לעבוד יחד.

         תודה רבה:)

    גוגל אדוורדס
    סוכן מוסמך לפרסום במנוע החיפוש של גוגל
    analytics certified
    מוסמך גוגל אנליטיקס

    Copyright © 2025 KNP-Marketing. All rights reserved.

    האתר נבנה ע"י KNP-Marketing

    גווגל אדוורדס

    חברות IT בתחום B2B

    הגדלתי את כמות הפניות ב 35% בתוך 30 יום, וב 70% לאחר חודשיים, תוך הגדלת שיעור סגירת עסקאות.

    אופנה (Ecommerce)

    עליה במכירות מ 50K₪ ל 400K₪ תוך 3 חודשים ול 800K₪ תוך שנה.

    לימודים אונליין

    40% גדילה בכמות ה Leads עם 0% עליה בתקציב.

    המשך בקרוב.