מומחה לשיווק בדיגיטל

שמי קותי נהרי,

מומחה לשיווק בדיגיטל

מומחה שיווק דיגיטלי ממוקד רווחיות.

גוגל, פייסבוק, אאוטבריין, בניית אתרים,

אנליטיקס, GTM ושיפור יחס המרה.

kuti nahari

גווגל אדוורדס

א – ה    19:00 – 10:00

ו    14:00 – 10:00

שמי קותי נהרי,

מומחה לשיווק בדיגיטל

מומחה שיווק דיגיטלי ממוקד רווחיות.

גוגל, פייסבוק, אאוטבריין, בניית אתרים,

אנליטיקס, GTM ושיפור יחס המרה.

kuti nahari
גווגל אדוורדס

א – ה    19:00 – 10:00

ו    14:00 – 10:00

מומחה שיווק דיגיטלי

למה אני משיג תוצאות יותר טובות מאשר מומחה שיווק דיגיטלי אחר (או חברה)?

1. הטכנולוגיות הכי מתקדמות

אני משתמש בטכנולוגיות המתקדמות ביותר שקיימות בשיווק הדיגיטלי כדי להביא לייעול כל שקל שיוצא מהתקציב.

2. יתרון לעומת סוכנויות

בניגוד למנהל קמפיינים שיושב בחברה שהיא לא שלו, האינטרס שלי הוא נטו להביא תוצאות, ולא סתם להוציא את תקציב השיווק הדיגיטלי.

3. שמונה שנות ניסיון

ניהלתי את השיווק הדיגיטלי עבור עסקים גדולים, בינוניים וקטנים, בעלי תקציבים מכל הגדלים, ובשווקים מגוונים.

4. חוזה חודשי ומחיר הוגן

חודש הוא טווח זמן מספק בשביל לבחון האם היעדים מושגים (אם זה עסק חדש), או האם השגתי הישגים גבוהים יותר מקמפיינים של שיווק דיגיטלי קודמים.

מומחה שיווק דיגיטלי שמתרכז בלהביא רווחיות, לא רק קהל.

אני מתרכז בלהביא רווחיות,

לא רק קהל.

אלה המומחים עמם אני עובד בתחומים הבאים:

שחף לוי

קידום אורגני

לינה רוזנברג

עיצוב ופוטושופ

דניאל סעדה

מומחה הטמעות מתקדמות

לקוחות שסומכים עלי:

מומחה שיווק דיגיטילי - יישומים לדוגמא

שיווק דיגיטלי ברמרקטינג שמבוסס על פעולות המבקרים באתר

אין צורך לעשות רמרקטינג לכל מי שביקר באתר. חלק גדול מהקהל אינו רלוונטי, ובפרט זה שלא קיים שום אינטראקציה באתר. הדרך הנכונה היא לעשות רימרקטינג רק למי שהקליק על כפתור, צפה בסרטון, ראה יותר מ- 50% מהעמוד וכו', כיוון שזה הקהל שבאמת גילה עניין ושווה לנו להשקיע בו עוד מהתקציב.

אבולוציה של מודעות בשיווק דיגיטלי

עבור כל קבוצות מודעות (אוסף של מילות חיפוש בגוגל אדוורדס) חשוב לשים כמה מודעות במבנה כזה שיהיו ניתנות להשוואה. המודעה שיחס ההקלקות מתוך הצפיות גבוה בה יותר, ממשיכה הלאה, וממשיכים לשנות כל פעם אלמנט אחר וכך היחס הזה גדל ללא הפסקה. ליחס ההקלקות מהצפיות יש משקל נוסף, והוא ציון האיכות שגוגל מעניקה. ככל שהציון הזה גבוה, כך העלות לקליק יורדת.

המנעות ממילים לא רלוונטיות בשיווק דיגיטלי SEM

תכנון הקמפיינים בגוגל אדוורדס חייב להיות מכוון באופן כזה שיתייחס לדקויות, כך שלא נשלם על מילים שאינן בדיוק מה שמוכרים. לדוגמא, בחשבון ישן של אחד מלקוחותיי שמוכר מזגנים מרכזיים, 40% מתקציבו יצא על מילים כגון "תיקון מזגן מרכזי דגם X", "טכנאי מזגן מרכזי" וכדומה (בעוד שהוא עוסק במכירה ולא בתיקון).

שינוי אוטומטי בדף הנחיתה עבור מילים ספציפיות

ישנן מילות חיפוש שעבורן שווה ליצור שינוי כלשהו בדף אליו מודעתן מובילה, למשל התאמת כותרת הדף למילת החיפוש עצמה. בדרך זו הגולש מרגיש שהוא נמצא בדיוק במקום אליו רצה להגיע. חשוב לציין שבשביל הפעולה הזו אין צורך באמת לשנות את הדף, הכל נעשה באמצעות מערכת שמשתלבת עם קמפייני השיווק הדיגיטלי.

בגרף: הגדלתי את כמות העסקאות השבועית של אחד מלקוחותיי פי 3 בתוך 4 שבועות, תחת הוצאה שבועית זהה.

בטבלה: לקוח מסוג Ecommerce שהגדלתי את הכנסותיו ב 30% כבר בחודש הראשון (פברואר 2019).

קבל/י שיחת ייעוץ בחינם!







    analytics certified
    מוסמך גוגל אנליטיקס
    גוגל אדוורדס
    סוכן מוסמך לפרסום במנוע החיפוש של גוגל

    איך להגדיל כמות לקוחות משיווק דיגיטלי מבלי להגדיל תקציב

    לוקחים את דף הנחיתה האורגינלי ויוצרים לו עוד 4 גירסאות (בהתאם לכמות האלמנטים שרוצים לבחון).

    בכל גירסה משנים אלמנט אחד בלבד (כותרת, תמונה, הצעה שיווקית, כפתור, צבע..) ומחלקים את הקהל ל- 5 הדפים.

    לאחר מספיק זמן אפשר לראות איזו גירסה הביאה את יחס ההמרה הגבוה ביותר ונשארים איתה.

    יחס המרה = מבקרים שהפכו ללקוחות / סך כל המבקרים.

    בניית אתר/ דף נחיתה ייעודי לקמפיין השיווק הדיגיטלי

    להפוך מבקרים ללקוחות

    מאפשר לראות מאיזו מילה הגיע אדם ספציפי שסגר עסקה

    מותאם לכל סוגי המכשירים (רספונסיבי)

    A/B Testing (ניסויים לשיפור ביצועי הדף)

    אנליטיקס למעקב וניתוח פעילות המבקרים

    מומחה שיווק דיגיטלי מבדיל בין LEADS לבין LEADS שהופכים ללקוחות

    אם מטרת הקמפיינים בשיווק הדיגיטלי היא להביא גולשים לאתר בכדי שימלאו בו טופס (LEAD), זו מטרת ביניים בלבד.

    מטרת העל היא להביא אנשים לאתר, שימלאו טופס, ושיהפכו אחר כך ללקוחות.

    לשם כך, המדד שמעניין אותנו הוא לא רק כמות ה- LEADS מקמפיין מסוים, אלא גם כמות העסקאות שהביא (CLIENTS).

    כיוון שהשלב בו ה- LEADS הופכים ללקוחות הוא שלב שמתבצע לא באינטרנט (OFFLINE), צריך לקבל כבר ברמת פרטי הטופס (הפרטים שמגיעים למייל שלנו כשמישהו השאיר את פרטיו באתר) את פרטי קמפיין הגוגל אדוורדס, מילת המפתח, וכל מידע נוסף שיהיה נחוץ.

    ראה/י בתמונה בחצים הירוקים דוגמא למייל שהתקבל מטופס ש"יודע" ליישם דברים אלה.

    מומחה שיווק דיגיטלי בהטמעת Calls Tracking

    התרחיש הוא שהגולש נחשף למודעה, הקליק והגיע לאתר, ואז חייג אל המספר שראה באתר. אותו תרחיש יכול להיות כשהגיע לאתר ממכשיר נייד, והקליק על מספר הטלפון להתקשרות.

    ישנן בשוק מספר מערכות למעקב שיחות, חלקן אינו מדויק. אם אין מעקב מדויק שמראה עבור כל שיחה מאיזה קמפיין הגיעה, אפשר להסיק שקמפיין מסויים לא טוב, בעוד שהוא זה שהביא את מרבית השיחות.

    אני עובד עם מערכת מתקדמת למעקב שיחות שמתממשקת עם מערכת גוגל אדוורדס, ומאפשרת לראות שעת שיחה, משך שיחה, מספר טלפון של מתקשר, סטטוס (האם נענתה או לא) וקמפיין/ מודעה/ מילה ספציפיים שהביאו את השיחה. בנוסף, המערכת מאפשרת שליחת SMS עם תזכורת על שיחה שלא נענתה.

    שימוש בפרמטר GCLID של גוגל אדוורדס

    החץ הירוק השלישי בתמונה מראה את הפרמטר שנקרא GCLID. פרמטר זה "מודבק" לגולש ברגע שהקליק על מודעה של גוגל אדוורדס. בעזרת נתון זה אפשר להזין את כמות הלקוחות שהביא כל קמפיין, חזרה למערכת גוגל אדוורדס.

    כשנדע עבור כל קמפיין, מה ההוצאה עליו ומה כמות הלקוחות שהביא, נוכל לבצע התאמות משכילות בחלוקת התקציב.

    יתרון נוסף של יכולת זו, הוא בכך שנקודת הפתיחה כאשר מתקשרים אל אותו לקוח פוטנציאלי, היא כזו בה אנו יודעים בדיוק מה חיפש כשהגיע אלינו לאתר, ומילא את הטופס.

    מומחה שיווק דיגיטלי

    מומחה שיווק דיגיטלי לחנויות אינטרנטיות (Ecommerce)

    מומחה שיווק דיגיטלי

    הישגים שהשגתי עם לקוחותיי

    חברות IT בתחום B2B

    הגדלתי את כמות הפניות ב 35% בתוך 30 יום, וב 70% לאחר חודשיים, תוך הגדלת שיעור סגירת עסקאות.

    אופנה (Ecommerce)

    עליה במכירות מ 50K₪ ל 400K₪ תוך 3 חודשים ול 800K₪ תוך שנה.

    לימודים אונליין

    40% גדילה בכמות ה Leads עם 0% עליה בתקציב.

    המשך בקרוב.

    כחלק בלתי נפרד מלהיות מומחה שיווק דיגיטלי, ע"י שימוש במערכת 'גוגל טאג מנג'ר' (GTM) אני מייעל את ביצועי הקמפיינים בערוצי השיווק הדיגיטלי השונים

    באמצעות ממשק זה, ניתן לשתול באתר קוד אשר משמש כמיכל להכלת כל קוד אחר (של גוגל אדוורדס, של פייסבוק אדס, של אנליטיקס, הוטג'אר (HotJar) ועוד.

    בנוסף, אפשר לנהל מעקב אחר כל אירוע שמתרחש באתר, ולדעת מאיזה קמפיין הגיעה אותו אירוע.

    אירוע יכול להיות הקלקה על וידאו, גלילה של האתר מטה, הגדלת תמונה, דריכה בעמוד ספציפי וכל פעולה שכוללת הקלקה.

    פעולות אלה הן לא מטרת העל (כמו רכישה, התקשרות או מילוי טופס), אך הן מסייעות בהבנת איכות הקמפיינים, בשלב שמתרחש לפני שאנחנו משיגים מספיק DATA שהוא כן ברמת מטרות העל.

    בנושא קידום אורגני (SEO)

    לאחר שהקמפיינים הממומנים של השיווק הדיגיטלי מגיעים לרמת רווחיות גבוהה, ניתן להתחיל להשקיע גם בקידום האורגני.

    תחום ה- SEO הוא היחידי שאינני מבצע בעצמי, אלא משתף פעולה עם מי שאני רואה כאחד מאנשי הקידום האורגני הטובים בארץ.

    Kuti Nahari

    kuti@knp-marketing.co.il

    Copyright © 2021 KNP-Marketing. All rights reserved.

    האתר נבנה ע"י KNP-Marketing

    knp marketing logo